نمایندگی فروش شیلنگ داراکار

شیلنگ داراکار، یکی از شیلنگ‌های باکیفیت موجود در بازار است که با تنوع بالا و در سری‌های مختلف تولید شده و می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی در صنایع گوناگون و کشاورزی داشته باشد. خرید این شیلنگ‌ها از طریق نمایندگی فروش شیلنگ داراکار امکان‌پذیر است؛ اما شما باید یک نمایندگی معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید که ابزارین نماینده رسمی محصولات این برند است و امکان خرید بهترین شیلنگ‌های این برند را به شما می‌دهد.

شیلنگ گلستان | ابزارین

darakar

نمایندگی رسمی شیلنگ داراکار

معرفی شیلنگ‌های داراکار

شرکت دارکار فعالیت خود را در حوزه تولید شیلنگ‌های متنوع و باکیفیت در اصفهان آغاز کرده است. این برند توانسته با تولید شیلنگ‌های باکیفیت با ضخامت بین 1.4 تا 2 اینچ، نیازهای بازار ایران را به شیلنگ‌های باکیفیت و مقرون به صرفه برطرف کند. این محصولات به‌صورت تک لایه تا چند لایه تولید شده‌اند که هر کدام می‌توانند برای صنایع کشاورزی و صنایع مختلف دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

ابزارین؛ نمایندگی فروش شیلنگ داراکار

فروشگاه ابزارین، نمایندگی فروش شیلنگ داراکار را در اختیار دارد و توانسته تمامی محصولات تولید شده توسط این برند را به بازار عرضه کند. فروشگاه ابزارین در بازار تهران، امکان فروش شیلنگ‌های داراکار را با قیمت عمده و تیراژ بالا فراهم کرده است. همچنین کلیه افراد و صنایعی که در سراسر کشور فعالیت دارند، می‌توانند از طریق این فروشگاه اینترنتی اجناس مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

انواع شیلنگ داراکار

شرکت داراکار فعالیت خود را برای تولید شیلنگ‌های پی وی سی تقویت شده آغاز کرده است. به طوری که تمامی محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند برای صنایع مختلف استفاده شوند. برند داراکار با توجه به نیازسنجی بازار، اقدام به تولید شیلنگ‌های باکیفیتی کرده است که هر کدام خصوصیات خاصی دارند و می‌توانند به دلیل تک لایه یا چند لایه بودن، برای انتقال آب خالص و غیر خالص مورد استفاده قرار گیرند.

شیلنگ‌های داراکار به دوام و طول‌عمر بالا شهرت دارند؛ اما ساختار و جنس هر یک از این شیلنگ‌ها با هم متفاوت بوده و باید در هنگام خرید از نمایندگی فروش شیلنگ داراکار، به این جزئیات توجه داشته باشید. برای اینکه در خرید خود از نمایندگی فروش شیلنگ داراکار دقت کافی داشته باشید، انواع این شیلنگ‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید هر یک از انواع این شیلنگ‌ها را از نمایندگی فروش شیلنگ داراکار، یعنی ابزارین تهیه نمایید.

 شیلنگ آب مدل مرجان

یکی از انواع شیلنگ‌های آب تولید شده توسط داراکار، شیلنگ آب مدل مرجان است. این شیلنگ‌ها در دو سایز 1 و 1.2 اینچ موجود هستند که می‌توان بر اساس نیاز آن‌ها را خریداری کرد. ساختار این شیلنگ‌ها سه لایه است، به طوری که لایه زیرین مشکی، لایه وسط سبز رنگ و لایه رویی قرمز رنگ در نظر گرفته شده است. طول این شیلنگ 50 متر بوده و می‌تواند برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

شیلنگ بوستان داراکار | ابزارین

نمایندگی فروش شیلنگ داراکار

 شیلنگ آب مدل بوستان

یکی از شیلنگ‌هایی که می‌توانید از نمایندگی فروش شیلنگ داراکار خریداری کنید، شیلنگ آب مدل بوستان است. این شیلنگ در سایزهای مختلفی از بازه 1.2 اینچ تا 2 اینچ در بازار موجود است. ساختار این شیلنگ به صورت سه لایه بوده و لایه وسطی آن نیز از نخ پلی استر صنعتی تشکیل شده است. لایه رویی این شیلنگ شفاف است. این شیلنگ نیز با طول 50 متر به شما ارائه می‌شود و طول‌عمر بسیار بالایی خواهد داشت. می‌توانید از شیلنگ را برای آبرسانی و باغبانی مورد استفاده قرار دهید.

 شیلنگ آب مدل مروارید

شیلنگ مروارید دارکار، در سایزهای 1 اینچ تا 1.2 اینچ در بازار موجود است. ساختار این شلنگ چند لایه بوده و لایه وسطی آن از نخ پلی استر صنعتی تشکیل شده است. دو لایه زیرین و رویین این شیلنگ شفاف هستند. این شیلنگ با متراژ 50 متر می‌تواند برای مصارف عمومی و باغبانی مورد استفاده قرار گیرد.

 شیلنگ آب مدل گلستان

شیلنگ آب مدل گلستان، یکی از شیلنگ‌های موجود در بازار است که از چند لایه مختلف تشکیل شده است. لایه زیرین این شیلنگ سبز رنگ، لایه رویی شفاف و لایه وسطی نیز با نخ پلی استر صنعتی ساخته شده است. متراژ این شیلنگ 50 متر است و می‌توان از آن برای مصارف عمومی، خانگی و باغبانی استفاده کرد.

 شیلنگ آب نهال

یکی از شیلنگ‌های جدید داراکار که می‌توانید از نمایندگی فروش شیلنگ داراکار آن را تهیه کنید، شیلنگ آب نهال است. این شیلنگ از چند لایه تشکیل شده و مانند بسیاری از شیلنگ‌های این برند دارای لایه وسطی پلی استری است و دوام بسیار بالایی دارد. لایه رویی این شیلنگ به رنگ آبی است. شیلنگ آب نهال داراکار، می‌تواند برای باغبانی و مصارف عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

شیلنگ مروارید | ابزارین

قیمت شیلنگ داراکار در نمایندگی

قیمت شیلنگ داراکار در نمایندگی

ابزارین به عنوان نمایندگی فروش شیلنگ داراکار، امکان خرید شیلنگ‌های باکیفیت تولید شده توسط این برند را با قیمت عمده برای شما فراهم کرده است. بنابراین، اگر نیاز به خرید شیلنگ‌های 50 متری این برند را دارید، می‌توانید به سایت ابزارین مراجعه کرده و قیمت‌ها را مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که تمامی این قیمت‌ها توسط شرکت تولید کننده این شیلنگ‌ها مشخص می‌شوند، از این رو نمایندگی فروش شیلنگ داراکار، تاثیر مستقیمی روی قیمت‌ها ندارد. فقط با حذف واسطه‌ها، هزینه اضافه‌ای توسط مشتری برای خرید این شیلنگ‌ها پرداخت نمی‌شود.

ارتباط با نمایندگی فروش شیلنگ داراکار

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای خرید شیلنگ داراکار اصفهان، می‌توانید به نمایندگی فروش شیلنگ داراکار مراجعه کنید و در مورد قیمت و جزئیات این شیلنگ‌ها سوال بپرسید. در ادامه راه‌های ارتباطی با این نمایندگی شیلنگ‌های داراکار در تهران ذکر شده‌اند.

در صورتیکه همکار هستید برای دریافت لیست قیمت میتوانید فرم زیر را پر کرده تا همکاران با شما تماس بگیرند

فرم ثبت اطلاعات همکار

لیست قیمت جدید شیلنگ داراکار

اگر در تهران حضور دارید، توصیه می‌کنیم که به آدرس حضوری این نمایندگی مراجعه کرده و سفارش خودتان را ثبت کنید؛ اما اگر در تهران حضور ندارید، می‌توانید برای ثبت سفارش عمده شیلنگ آب به صورت غیر حضوری با یکی از شماره تلفن‌های ذکر شده تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی کارشناسان فروشگاه اینترنتی ابزارین از ساعت 10 صبح الی 18 عصر است. بنابراین، حتما در این بازه زمانی برای ارتباط با کارشناسان تماس بگیرید تا ما شرمنده عدم پاسخگویی به شما نشویم.

آدرس فروشگاه اینترنتی ابزارین: تهران – خیابان مصطفی خمینی – پایینتر از چهارراه سرچشمه – روبروی پمپ بنزین – پلاک 600

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۷۰۰۲۰ – ۰۲۱۳۳۹۲۱۴۵۳

موبایل: 09128700377

ساعت پاسخگویی: 10 صبح تا 18 عصر

موقعیت :

درصورتیکه با مدل های تولید شده شرکت آشنایی ندارید میتوانید مطلب راهنمای خرید شیلنگ داراکار را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درود بر شما!

با کلیک بر روی نام کارشناس، می‌توانید سوالات خود را در تلگرام از ما بپرسید.

سوالی دارید؟