راهنمای خرید شیلنگ یاسا

شیلنگ ایران یاسا| شیلنگ آب | شلنگ آب

 بررسی مزایا، کاربردها و قیمت‌های شیلنگ ایران یاسا

یکی از قدیمی ترین کارخانه های ساخت شیلنگ در ایران که خیلی در بین مردم محبوب شده شیلنگ ایران یاسا می باشد این کارخانه بیش از ۵۰ سال است که در اطراف تهران تولید می شود و چون از زمان های دور کیفیت بالایی داشت بین مردم طرفدار پیدا کرد.

شلنگ یاسا به دلیل عمر طولانی در برابر سرمای شدید زمستان در شهرستان های مختلف مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت و دلیل محبوبیت اصلی این شیلنگ بخاطر همین موضوع است

شیلنگ های نخ دار یاسا دارای استحکام بالایی در برابر فشار آب هستند و برای استفاده در مزارع و محل هایی که پمپ فشار آب بالایی دارد مناسب هستند.

یکی دیگر از مزایای این شیلنگ انعطاف‌پذیری و قابلیت استفاده در مناطق مختلف بخاطر مواد اولیه لاستیکی آن ها می باشد ٬ چرا که هنگامی که آن هارا داخل باغچه خود پهن کنید بخاطر نرم بودن آن راحت تر هم قابل جمع آوری می باشد.

یکی دیگر موارد مهم که هر خریداری باید به آن توجه کند قیمت شیلنگ آب یاسا است که با توجه به بودجه بندی شما برای آبیاری محل مورد نظرتان باید به آن دقت کنید البته ما در فروشگاه ابزارین همواره سعی می کنیم تا بهترین قیمت این محصول را به عنوان عامل فروش محصولات ایران یاسا خدمت شما عرضه نماییم.

انواع شیلنگ ایران یاسا به ترتیب سایز :

شیلنگ آب یاسا نمره ۲ 

این سایز از شلنگ آب برای مصارف خانگی استفاده می شود و حلقه آن وزن پایین تری نسبت به سایز های بزرگترش دارد دهنه داخلی آن ۱/۲ اینچ و یا ۱۳ میلی متر خروجی آب دارد برای مصارف حیاطی و باغچه های کوچک مناسب است. متراژ هر حلقه از این شیلنگ ۵۰ متر است.

 

شیلنگ 2.5 یاسا 

این سایز شلنگ آب برای مصارف خانگی ٬ ساختمانی (ساخت و ساز) استفاده می شود و سایز دهنه داخلی آن ۳/۴ اینچ و یا ۲۰ میلی متر خروجی آب دارد و بخاطر انعطافی که دارد برای جابجا کردن مداوم سر ساختمان ها راحتتر بروی زمین کشیده می شود .متراژ هر حلقه از این شیلنگ ۵۰ متر است.

 

شیلنگ ۱ اینچ یاسا 

این سایز از شلنگ آب عمدتا برای مصارف باغبانی و ساختمانی استفاده می شود که نمره ۳ و سایز دهنه داخلی آن ۱ اینچ و یا ۲۵ میلی متر خروجی آب دارد برای رساندن آب به ساختمان های در حال ساخت و خروج آب از پمپ برای زمین های کشاورزی و مزارع هم خروجی آب بالایی دارد هم در اثر رها شدن شیلنگ زیر تابش مستقیم اشعه آفتاب مقاومت نسبتا بالایی دارد. متراژ هر حلقه از این شیلنگ ۴۰ متر است.

 

شیلنگ ۴ یاسا

این سایز از شلنگ آب عمدتا برای مصارف باغبانی و جهت انتقال آب پمپ می باشد که برای خروج آب از چاه برای مصارف مختلف آبیاری قابل استفاده است اما بدلیل ساختار ضخیم آن کمی سنگین تر از سایز های کوچکترش بنظر می رسد و برای جمع آوری مداوم کمی دشوار میشود چون داخل آن آب که قرار بگیرد وزن سنگینتری نسبت به حالت عادی آن خواهد داشت.متراژ هر حلقه از این شیلنگ ۳۵ متر است.

 

شیلنگ آب یاسا نمره ۲ نخ دار : 

این سایز از شلنگ آب برای هم مصارف آبیاری خانگی استفاده می شود زمانیکه فشار آب بیشتری دارید و هم برای استفاده از گاز شهری زمانیکه میخواهید برای مسافت های کوتاه استفاده نمایید  حلقه دهنه داخلی آن ۱/۲ اینچ خروجی دارد برای مصارف حیاطی مناسب است. متراژ هر حلقه از این شیلنگ ۷۰ متر است.

 

جمع بندی : 

در نهایت اگر قصد خرید شیلنگ برای مقاومت و حفظ انعطاف آن درمقابل درجه دمای پایین بخصوص در نقاط سردسیر کشور را دارید بهتر است که از شیلنگ های ایران یاسا استفاده نمایید اما اگر قصد جابجایی مداوم و جمع کردن آن برای نگهداری دارید بخاطر وزن بالای آن بهتر است تا برندهای دیگر را هم بررسی کنید.

در صورتیکه فروشگاه دارید و قصد خرید عمده محصولات را دارید میتوانید لیست قیمت شیلنگ ایران یاسا را با تماس با همکاران فروشگاه ابزارین دریافت نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درود بر شما!

با کلیک بر روی نام کارشناس، می‌توانید سوالات خود را در تلگرام از ما بپرسید.

سوالی دارید؟