جدیدترین لیست قیمت شیلنگ آب و عوامل موثر در آن

.لیست قیمت شیلنگ آب

زمانی که افراد برای خرید شیلنگ آب به مراکز مختلف مراجعه می‌کند، یکی از فاکتورهایی که در نظر می‌گیرد، قیمت محصول مورد نظر است. لیست قیمت شیلنگ آب در انواع مختلف، در سایت‌های مختلف اینترنتی موجود است. در ادامه به بررسی قیمت شیلنگ و معرفی عوامل موثر بر آن می‌پردازیم.

 

فاکتورهای موثر در تعیین لیست قیمت شیلنگ آب

تولیدکنندگانی که محصولات مختلف از جمله شیلنگ را تولید می‌کنند، برای فروش آن‌ها قیمت‌هایی را مشخص می‌کنند. لازم به ذکر است که قیمت شلنگ آب هم مانند بسیاری دیگر از محصولات موجود در بازار، به عوامل مختلفی بستگی دارد. زمانی که یک شلنگ در فرایند تولید قرار می‌گیرد، نیاز به استفاده از مواد اولیه مختلفی هست. بنابراین یکی از فاکتورهای خیلی مهمی که در تعیین قیمت شیلنگ آب تاثیرگذار است، قیمت مواد اولیه آن است. قیمت مواد اولیه هم به صورت روزانه دستخوش تغییر می‌شود.

جهت تماس کارشناسان فروش ما با شما و مشاوره رایگان برای خرید عمده شیلنگ آب در شهر خود فرم زیر را پر نمایید.

فرم ثبت اطلاعات همکار

از جمله فاکتورهای مهم دیگر که نباید قدرت آن را در تعیین قیمت شیلنگ دست کم گرفت، حامل‌های انرژی هستند‌. فرایند تولید شلنگ توسط دستگاه‌های برقی صورت می‌گیرد؛ بنابراین باید تاثیر این فاکتور را روی قیمت شیلنگ آب در نظر گرفت. شیلنگ‌هایی از جمله شیلنگ ایران یاسا، داراکار، شیلنگ ارم، شیلنگ کرج ممتاز و غیره، از جمله شلنگ‌های پرفروش و باکیفیت بازار هستند که قیمت آن‌ها هم با توجه به این فاکتورها تعیین می‌شود. پس از تولید شلنگ، نرخی به عنوان کارمزد هم دریافت می‌شود که این رقم روی نرخ نهایی و قیمت شیلنگ تاثیر دارد.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد، اما حمل و نقل انواع مختلفی از شلنگ‌ها از درب کارخانه به بازار هم، دارای نرخی جداگانه است. بنابراین این عامل را هم می‌توان به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار بر قیمت شلنگ دانست. در نهایت باید هزینه‌های دیگری هم چون هزینه نگهداری و انبارداری شلنگ‌ تا زمان فروش را هم جزء دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول بدانیم. به طور کلی باید گفت، شلنگ‌ها با توجه به انواع مختلفی که دارند، می‌توانند دارای قیمت‌های متفاوتی باشند که مشتریان عزیز می‌توانند قبل از خرید، از قیمت لیست قیمت شیلنگ آب مورد نظر خود آگاهی پیدا کنند.

سایزهای شلنگ آب

یکی دیگر از فاکتورهای مهم دیگر، سایزهای این محصول است‌. زمانی که مشتریان برای خرید شلنگ آب مورد نظر خود به فروشندگان مراجعه می‌کنند، مطمئناً یکی از سوالاتی که فروشندگان از آن‌ها می‌پرسند، این است که چه سایزی از شلنگ را می‌خواهند؟ یکی از انواع دسته‌بندی‌هایی که برای سایز شلنگ آب وجود دارد، سایزبندی آن با توجه به نمره است. در ادامه مطلب مثال‌هایی را می‌زنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید پیشبینی کنید که هر نمره از سایز شلنگ چند اینچ است.

به عنوان مثال شلنگی که نمره آن ۲ است، ۱.۲ اینچ قطر دارد؛ همینطور سایز داخلی آن ۱۳ میلی ‌متر و متراژ آن ۵۰ است. نمره دیگری که برای شلنگ وجود دارد، ۲.۵ است که در این سایز قطر آن ۳.۴ اینچ است، سایز داخلی آن ۲۰ میلی متر و در نهایت متراژ آن هم ۵۰ است. نمره ۳ هم ۱ اینچ قطر دارد و ۲۵ میلی متر هم سایز داخلی آن است؛ همینطور متراژ آن هم مانند مثال‌های قبل، ۵۰ است. نمره‌های مختلف دیگری همچون ۴، ۵ و ۶ هم برای سایزهای شلنگ آب وجود دارند که هر کدام دارای قطرهای مختلفی هستند.

نکات مهم برای خرید شلنگ آب

علاوه بر لیست قیمت شیلنگ آب، مطلب مهم دیگری هم وجود دارد که مربوط به راهنمای خرید این محصول است. با وجود انواع مختلفی از شلنگ‌ها در بازارهای فروش مانند شلنگ پلی ران و قائم و…، مشتریان عزیز باید برای خرید هر کدام از آن‌ها به چند نکته توجه داشته باشند. مسلماً توجه کردن به نکات قبل از خرید، مساوی با یک خرید باکیفیت است. اولین نکته‌ای که هنگام خرید شیلنگ باید به آن توجه داشته باشید، این است که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر و از یک فروشنده معتبر انجام دهید. با خرید کردن از یک فروشگاه معتبر، می‌توانید جنس اصل را خریداری نمایید.

شخصی که برای خرید شیلنگ آب به بازار مراجعه می‌کند، بودجه مشخصی دارد. بنابراین مشتریان هنگام خرید، باید بودجه خود را در نظر بگیرند و متناسب با آن شلنگ مناسب برای کاربرد مدنظر خود را خریداری کنند، برای همین منظور اطلاع از لیست قیمت شیلنگ آب برای خریداران ضروری است. کیفیت هم یکی از فاکتورهای خیلی مهم است که نباید نادیده گرفته شود و مشتریان عزیز باید با انجام مشورت‌های لازم، یک شلنگ باکیفیت تهیه کنند. مشتری باید بداند که شلنگ را برای انجام چه کاری می‌خواهد و متناسب با کاری که می‌خواهد انجام دهد، شلنگ را خریداری نماید.

مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که به کار پخش و عرضه انواع شلنگ‌های آب می‌پردازند. بسیاری از این شرکت‌ها برای فروش آنلاین، سایت مخصوص به خود را طراحی کرده‌اند تا مشتریان در هر کجای کشور، بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند و از لیست قیمت شیلنگ آب اطلاع داشته باشند.

یک مرکز فروش پخش عمده شیلنگ آب به صورت حضوری و آنلاین مرکز پخش شیلنگ ابزارین است. این مرکز می‌تواند مشاوره‌های لازم را به مشتریان خود ارائه داده و در نهایت مشتریان قادر خواهند بود که با دریافت آگاهی‌های لازم، خریدی مطمئن داشته باشند.

جمع بندی

قیمت یکی از فاکتورهای خیلی مهمی است که افراد هنگام خرید محصول مورد نظرشان به آن توجه می‌کند. شیلنگ آب یکی از کالاهای ضروری در صنایع است و اطلاع از لیست قیمت شیلنگ آب برای بسیاری از فعالان در صنایع ضروری است. اگر تمایل به خرید از نمایندگی شیلنگ داراکار دارید، می‌‌توانید با شماره‌های 02133921453  و09128700377 تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی به مشتریان عزیز این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۶ عصر است. کارشناسان ابزارین علاوه بر ارائه لیست قیمت شیلنگ ایران یاسا، به شما کمک خواهند کرد خریدی متناسب با کاربری مدنظرتان داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

بهترین شیلنگ آب چه مارکی است ؟‌ اینجا کلیک کنید

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درود بر شما!

با کلیک بر روی نام کارشناس، می‌توانید سوالات خود را در تلگرام از ما بپرسید.

سوالی دارید؟