چرا به فروشگاه ابزارین اعتماد نماییم ؟ ممکن است محصولی برای خرید انتخاب کرده باشید و هنوز به دلایلی از خرید خود اطمینان ندارید در این صورت شاید ۵ سوال مهم و کوتاه برایتان پیش آمده است !‌ :

1- ابزارین ؟! کجاست ؟

فروشگاه ابزارین کجاست و از کجا مشخص است که سفارشات پیگیری می شوند ؟

فروشگاه ابزارین در حقیقت یک فروشگاه واقعی با سابقه ۳۷ ساله در زمینه ابزار در آدرس مشخص شده می باشد و سایت نقش مکمل فروش را دارد. شما حتی می توانید در تمامی روزهای کاری به آدرس ما مراجعه و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید . با وجود نوسانات شدید قیمتها در بازار فعلی، تمامی قیمت ها در فروشگاه ابزارین به روز هستند و شما برای ثبت سفارش خود نیازی به تماس با ما برای استعلام قیمت ندارید. سفارشات شما نهایتا ۱۵ دقیقه بعد از ثبت سفارش شما دیده شده و به مراحل پردازش و آماده سازی برای ارسال می روند.

زمانی حال ابزارین خوب است که حال مشتریانش خوب باشد.

2- کارشناسان ابزارین ؟

چگونه با کارشناس ها و مدیرانی که در فروشگاه مشغول به کارند در تماس باشم و آن ها را بشناسم؟

تیم حرفه ای ابزارین در سال اولیه فعالیت آنلاین خود، این را وظیفه خود می داند تا از مرحله ورود به سایت تا تکمیل و ارسال سفارش کنار شما باشد.

نیما ملک محمدی
مدیر بخش فروش و صاحب امتیاز

تلفن : ۳۳۹۳۵۴۸۸

محسن محمدی
بخش انبار و ارسال سفارشات

تلفن: ۳۳۹۲۱۴۵۳

محسن فاضل پور
مدیر سایت و بخش IT

تلفن: ۳۳۹۳۱۲۸۲

رضا اصفیایی
بخش پیگیری و هماهنگی سفارشات

صادق شریف
کارشناس فروش

تلفن: 33970020

لطفا جهت ثبت سفارش ترجیحا از طریق سایت اقدام و یا با شماره ۰۲۱۳۳۹۷۰۰۲۰ تماس بگیرید

ابزارین همواره در تلاش است با بهترین و شایسته ترین افراد کار کند تا شما حس خوب و خیالی آسوده داشته باشید.

3- مجوزهای فروش ؟

فروشگاه دارای چه مجوز هایی برای فروش است ؟ اصلا چرا به ابزارین اعتماد کنیم ؟

فروشگاه ابزارین دارای نماد اعتماد الکترونیک ستاره دار است. شما می توانید با کلیک بر روی لینک آن در قسمت پایین سمت چپ سایت، صحت آن را بررسی نمایید. تیم ابزارین با سابقه تخصصی خود زمینه اجناس موجود سخت کوشانه در تلاش است تا با کیفیت ترین اجناس را با قیمت واقعی خود برای شما تهیه نماید.
اگر در هر لحظه سوالی نسبت به ثبت سفارش خود داشتید، فقط کافیست شماره ۳۳۹۷۰۰۲۰ را شماره گیری کنید و با همکاران ما صحبت نمایید.

ابزارین تیمی با تجربه است و برای جلب اعتماد شما مراحل قانونی را سپری کرده است.

4- امنیت بانکی

در صفحه پرداخت بانکی دچار تردید هستم و چگونه نسبت به امنیت پرداخت ها و اطلاعات بانکی خود اطمینان نمایم ؟

تمامی پرداخت های مشتریان گرامی در بستر امن بانک سامان توسط شرکت سامان کیش و دارنده مجوز رسمی بانک مرکزی انجام می شوند و پس از پرداخت شما بلافاصله سند آنلاین آن در حسابداری ابزارین ثبت می شود و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد در صورت بروز کوچکترین مشکل می توانید با شماره ۳۳۹۷۰۰۲۰ تماس حاصل نمایید در صورتیکه پس از پرداخت تمایل به خرید نداشتید تا ۲۴ ساعت فرصت دارید تا نسبت به لغو و استرداد کامل وجه خود اقدام نمایید

ابزارین حقوق مالی را می شناسد و به حقوق مشتریانش احترام می گذارد.

5- امنیت کاربران ؟

چگونه نسبت به مسولیت پذیری سایت نسبت به اطلاعات شخصی خود آگاهی پیدا کنیم ؟

از آنجایی که حفظ امنیت و حریم شخصی شما خریدار گرامی بسیار برای ما اهمیت دارد. سایت فروشگاه از پروتکل امنیتی SSL ویژه استفاده می نماید. بدین منظور که تمامی اطلاعات رد و بدل شده، کاملا رمز نگاری می شوند و امکان سوء‌ استفاده از آن وجود ندارد.