راهنمای خرید شیلنگ داراکار

خرید شیلنگ داراکار

بدون شک شیلنگ های داراکار اصفهان از باکیفیت ترین و با سابقه ترین شیلنگ های موجود در بازار ایران می باشند. تقریبا می توان گفت تمام افرادی که تاکنون از شیلنگهای این شرکت استفاده کرده اند، تردیدی در کیفیت بالا و دوام محصولات آن ندارند. شاید شما اولین باری است که می خواهید اقدام به خرید شیلنگ داراکار کنید. اما احتمالا سوالات زیادی برای تان پیش آمده و نمی دانید که کدام مدل برای شما مناسب تر می باشد.

واقعا از بین این همه مدل شیلنگ شرکت داراکار که همگی دارای استاندارد ملی و فشار کار آزمایشگاهی تست شده هستند، هرکدام چه مصرفی دارند و کاربرد آنها چیست ؟ ما به عنوان نمایندگی رسمی شرکت داراکار اصفهان در اینجا با ارائه توضیحاتی سعی می کنیم انتخاب بین مدل های شیلنگ داراکار را برای شما ساده تر کنیم.

برای شروع، یک سری دسته بندی کلی متناسب با نیاز و مصارف مختلف در خصوص شیلنگ ها بیان می کنیم و مدل های مربوط به هر دسته بندی را نیز ذکر می کنیم. امیدواریم این توضیحات به تصمیم گیری شما در خرید شیلنگ داراکار کمک نماید.

شیلنگ های با کیفیت بالا(عالی) برای آبیاری در مناطق گرمسیر یا سردسیر و تحت فشار از طریق پمپ خانگی :

شیلنگ نخل

خرید شیلنگ داراکار نخل

بهترین شیلنگ برای این استفاده شیلنگ مدل نخل است که از سه لایه قوی به همراه نخ های تقویت شده تشکیل شده است. این شیلنگ قابلیت  Kink Resistance یا قابلیت جلوگیری از خم شدگی را دارد. بنابراین می توانید براحتی آن را داخل باغ بیندازید و نگران عبور و مرور خودرو و لوازم سنگین از روی آن نباشید. چرا که لایه های محکم آن به راحتی اجازه ترکیدن و یا سوراخ شدن منافذ را به شیلنگ نمی دهند. می توانید به راحتی پمپ آب را که فشار کاری آن ۱۰ بار است را به آن متصل نمایید. همچنین در ساختار این شیلنگ ترکیبات مخصوصی به کار رفته تا در مقابل اشعه آفتاب مقاوم تر باشد. بنابراین حساسیت آن نسبت به نور خورشید کم تر است، ولی به دلیل محکم بودن زیاد برای قرقره شیلنگ خیلی مناسب نمی باشد.

شیلنگ پردیس

خرید شیلنگ داراکار پردیس

یکی دیگر از شیلنگ های مناسب جهت این استفاده شیلنگ مدل پردیس می باشد که از دولایه قوی به همراه نخ های تقویت شده توربافت شده برروی سطح بیرونی شیلنگ بصورت مهندسی شده تشکیل شده است که این قابلیت را به شیلنگ داده تا در جاهای مختلف بتوانید آن را تحت فشار ۷ بار قرار دهید و برای باغبانی و آب رسانی در محیط های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده است. ساختار شیلنگ به گونه ای طراحی شده که نه زیاد سفت باشد و نه خیلی نرم. ولی انعطاف مناسبی برای حرکت دادن آن برروی گل و لای و یا روی سنگ های داخل باغچه فراهم آمده است و می توانید برای جمع آوری آن از قرقره های دیواری و یا پرتابل استفاده نمایید.

شیلنگ بوستان

خرید شیلنگ داراکار بوستان

یکی از قدیمی ترین و مناسب ترین محصولات شرکت که به احتمال زیاد آن را در فضاهای سبز و یا پارک های سطح شهرتان دیده اید. شیلنگی دولایه به رنگ آبی بهمراه نخ های بافته شده سفید بر روی آن که قدمت طراحی انحصاری اش به سال ۱۳۵۳ بر میگردد و سالیان سال همچنان در حال استفاده بوده و توانایی طراحی اش را به اثبات همگان رسانده است. فشار کاری آن تقریبا ۷ بار می باشد. وزن مناسب و انعطاف متوسط آن امکان جابه جایی راحت آن را فراهم کرده است. اگر باغچه بزرگی دارید می توانید به سر آن آبپاش نیز متصل نمایید و از آن لذت ببرید و در نهایت آن را برروی قرقره جمع آوری نمایید.

شیلنگ های با کیفیت خوب و مناسب برای آبیاری در تمامی مناطق و استفاده عمومی جهت حیاط و پارکینگ:

شیلنگ گلستان

خرید شیلنگ داراکار گلستان

اگر قصد خرید شیلنگ داراکار درجه یک را دارید و نمی خواهید به آن اندازه هزینه کنید، یکی از شیلنگ هایی است که قطعا به کار شما خواهد آمد و در اصل باید آن را برادرکوچکتر شیلنگ بوستان نامید. این شیلنگ از جهت ساخت کاملا مشابه شیلنگ بوستان است. تنها با این تفاوت که لایه های ظریف تری دارد و رنگ لایه اصلی آن سبزرنگ است و مناسب برای آبیاری داخل انواع باغچه و حیاط و همچنین پارکینگ است . وزن سبک آن سبب می شود خانم های خانه نیز به راحتی قادر به استفاده آن باشند.

شیلنگ های مرجان و ارغوان

خرید شیلنگ داراکار ارغوان

شیلنگی با رنگ بندی جذاب و دارای دولایه بدون نخ ولی در عین حال محکم بوده و برای افرادی که به تناسب رنگی اهمیت می دهند، می تواند با قرقره های دیواری قرمزرنگ به دلیل تناسب رنگی و وزن و انعطاف مناسب آن هماهنگ شود . این شیلنگ ها جزو کلاسیک ترین شیلنگ های تولید شده در ایران هستند و به دلیل هارمونی رنگی مناسب و انعطاف معقول هم چنان از پر فروش ترین شیلنگ ها محسوب می شوند.

شیلنگ های با کیفیت خوب و مناسب برای آبیاری ساده و استفاده خانگی مانند پارکینگ پاسیو برای مدت کوتاهتر:

شیلنگ مروارید

خرید شیلنگ داراکار مروارید

شیلنگی تهیه شده از مواد اولیه شفاف و دارای نخ سفیدرنگ به طوری که داخل آن به وضوح قابل مشاهده است. برای افرادی که میخواهند مایعات داخل شیلنگ را نیز به وضوح تماشا کنند، این شیلنگ جزو شیلنگ های اقتصادی به شمار می آید . همچنین از استحکام متوسطی برخوردار بوده و براحتی قابل حمل است.

شیلنگ نهال

خرید شیلنگ داراکار نهال

شیلنگ دولایه با طراحی زیبا و اکونومی (اقتصادی) دارای نخ با وزن سبک قابل استفاده برای تمامی مصارف است . دارای وزن سبک و رنگبندی جذابی بوده و کیفیت خوب متریال سبب شده تا برای شستشوی آشپرخانه/ پاسیو/ تراس/ حیاط/ پارکینگ مناسب باشد و با دقت در نگهداری آن می توان مدت ها از آن استفاده نمود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به عنوان نمایندگی شیلنگ داراکار در حد توان، ابهامات شما در خرید شیلنگ داراکار را از بین ببریم و به سوالات شما پاسخ داده باشیم. با این حال باز هم اگر سوالی در خصوص خرید شیلنگ داراکار داشتید که در این مقاله به آن اشاره نشده است، بسیار خوشحال خواهیم شد که با ما تماس بگیرید تا پاسخگوی شما باشیم.

4 دیدگاه برای “راهنمای خرید شیلنگ داراکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درود بر شما!

با کلیک بر روی نام کارشناس، می‌توانید سوالات خود را در تلگرام از ما بپرسید.

سوالی دارید؟